Bahçeşehir Koleji UP programı ile üstün potansiyeli destekliyor

Üniversite – okul işbirliğiyle teorik ve pratik uygulamaları birleştiren, akademisyen ve uzmanların ortak çabalarıyla hazırlanan UP Programı, Bahçeşehir Kolejinde büyük bir ilgiyle devam ediyor.
Bahçeşehir Koleji UP programı ile üstün potansiyeli destekliyor  

Program öğrencilerin ilgi, yetenek, bilişsel ve sosyal gelişim gibi alanlarını destekliyor.Bireysel farklılıklarını dikkate alıp, zenginleştirilmiş bir içerikle yaratıcı, eleştirel düşünebilen, etkili iletişim kurabilen, problem çözme becerilerine sahip, 21.yy becerileriyle donanmış bireyler olarak yetişmelerini sağlıyor. Sadece akademik ihtiyaçları değil aynı zamanda sosyal, duygusal, üst düzey düşünebilme, yaratıcılık ve düşünme stratejileri gibi akademik olmayan alanlarda da öğrenci gelişimini hedefleyen nadir programlar arasında yer alıyor.

Bahçeşehir Koleji Kampüs Müdürü Duygu Sarılgan: Dinamik bir yapıya sahip olan UP programı üstün potansiyeli akademik, sosyal, duygusal, yaratıcılık gibi pek çok açıdan desteklediğini belirtti.

Sarılgan; üstün potansiyelli öğrencilerinin gelişim ihtiyaçlarını karşıladığını 4 yıldır kampüsümüzde uygulanmakta olan UP programında öğrencilerimizin görsel dikkat, derinlemesine düşünme, grupla çalışma gibi pek çok beceriyi kazandığını ve geliştirdiğini söyleyerek programa dair bilgi aktarımında bulundu.

KENDİNİ DAHA İYİ İFADE EDEBİLEN BİREYLER OLMASINI SAĞLIYOR

UP programı aynı zamanda Etkin İletişim, Yaratıcı Fikirler, İleri Düşünme Teknikleri, Projemi Gerçekleştiriyorum, Yaratıcı Dizayn, Stratejik Düşünme, Future Problem Solving International gibi çeşitli derslerle öğrencilerin merak ettiği ve ilgi duyduğu alanda derinlemesine öğrenmesini, grupla çalışmayı geliştirmesini ,çözümler üretecek fikirler geliştirmesini, kendini daha iyi tanıyan ve daha iyi ifade edebilen bireyler olmasını sağlıyor.

“ÖĞRENCİLERİN KENDİ DÜNYALARINA BAKIŞ AÇILARINI GENİŞLETMEYİ HEDEFLİYORUZ’”

Kampüs Müdürü Duygu Sarılgan; ‘’Bu program ile öğrencilerimizde, okuduğunu anlama, analiz etme, aritmetik beceriler, kıyaslama, mantık ilişkisi kurma, sıralama, sınıflama, hafıza, görsel algı ve bunun gibi birçok beceriyi geliştirmeyi amaç edinirken aynı zamanda planlanan aktiviteler ile öğrencilerin kendi dünyalarına bakış açılarını genişletmeyi hedefliyoruz’’ dedi.

Haber; Uğurcan KARAOĞLU

http://www.hurfikir.com.tr adresinden 10 Ocak 2025, 00:22 tarihinde yazdırılmıştır.