Lüleburgaz HEM’de “Aile Eğitim Kursları” devam ediyorLüleburgaz Halk Eğitim Merkezi’nde (HEM) Aile Eğitim Kursları devam ediyor.
Kurslarla ilgili olarak gazetemize açıklamada bulunan Lüleburgaz Halk Eğitim Merkezi Müdürü İzzet Arslan yaptığı açıklamada; “Milli Eğitim Bakanlığımızın bu yıl başlattığı Aile Okulu Projesi kapsamında, önce velilerimize bu kursları vermek için öğretmenlerimize 3 kurs açıldı ve 137 öğretmenimiz kursta sertifika aldı. Bu öğretmenlerimiz ile velilerimize 41 kur açıldı ve 875 velimiz bu kurslara katılmıştır.” Dedi.
Lüleburgaz İstiklal İlkokulu’nda öğrenci velilerine açılan iki kursun velilerimize sertifikaları 21 Aralık 2022 Çarşamba günü Lüleburgaz İlçe Milli Eğitim Müdürü Cihan ERDEM, Şube Müdürü Sibel DOĞAN, Halk Eğitimi Merkezi Müdürü İzzet ARSLAN ve İstiklal İlkokulu Müdürü Hakan BİLİNMEZ’in katıldığı tören ile verildi. Aynı zamanda yeni başlayan kurs da ziyaret edildi.
HEM Müdürü İzzet Arslan; “Milli Eğitim Bakanlığı, velilere 8 ana başlıkta eğitimlerin verildiği "Aile Okulu Projesi" başlattı. Toplumun temeli olan aileyi güçlendirmek için yeni bir proje başlatıldı.
Aile Okulu Projesi kapsamında aile içi iletişim, çatışma ve stres yönetimi, bilinçli ve güvenli teknoloji kullanımı, bağımlılıkla mücadele, sosyal duygusal beceri gelişimi, akran ilişkileri, ahlaki gelişim, sağlıklı beslenme ve fiziksel aktivitelerden oluşan 8 ana başlıkta veliler, Aile Okulu’nda öğrenci oldu.
Halk Eğitimi Merkezi Müdürlükleri İlk önce Aile Okulu Eğitici Eğitimleri açarak projeyi yürütecek eğiticilerin eğitimini sağladı. Ardından okullarımızdaki velilerimize ulaşarak Aile Okulu Projesini en iyi şekilde yürütmeye devam etmekteyiz. HEDEFİMİZ;8 ana başlıkta ve 44 saat olarak verilen eğitimlerle aile yapısını olası risklere karşı daha korunaklı hale getirmektir. Lüleburgaz da okula giden her öğrencimizin ailesine ulaşarak Aile Eğitimi konusunda bilinçlendirmeye devam edeceğiz.” Sözleriyle bilgilendirmesini tamamladı.
Ertan BAYER http://www.hurfikir.com.tr adresinden 08 Ocak 2025, 23:47 tarihinde yazdırılmıştır. |